Matte B

Pluggmöte med Nana, hämta boysen. Träffade Helene och Trille snabbt sen lämnade jag Ted hos Farfar....
Jag och Ems samt lille Bim körde in til stan för skolshopping! Körde barnvagnar.....fin vagn Ems hittade! Den blir bra!!!

Köpt massa skolsaker....Matte B verkar svårt....men tillsammans fixar vi detta Ems! Vi ska ju bli Syrror!!!
SSK Johanna Kullberg och SSK Emily Byström!
Glad att jag har en vän som Emily, som man kan prata om allt med. Bim rörde sig lite i magen på Maxis parkering!
Efter tråkigt mattemöte så körde vi till MAXI! Letade upp en linjal, men hittade ingen miniräknare...Lite mat och tittade på böcker. Pratade bröllopslåtar i bilen på väg hem. Har rätt så klart vilka låtar vi ska ha, bara den Emsis ska sjunga som vi inte helt har bestämt. Men Emily fick en snilleblixt, en låt med en sångerska som vi alltid lyssnade på i "Unga dar".
Hem till Svärmor på kaffe, Ted sov. Pratade massa och Lennart stekte korv. Ha ha ha, hämtade Patrik 21:00 på NIBE. Hemma och det rä skönt! Packat upp allt, pratat kläder till Ted som vi ska köpa...kanske imorgon vi får se hur vi hinner. Nu ska jag fortsätta pilla med mina nya pennor och skriva lite NKB. Mysa med mina boys!!!

Bokat träff med Ubbalt Gårdshotell på lördag!
Bokat träff med fotograf Johnny fredag V 35. SPÄNNANDE!!!!
Så nu är det check!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0