Lite senare

Middag hos Svärmor och Svärfar, hela klanen samlad! Alltid lika kul...Säger som Thomas sade för inte så längesedan när Helene svängde in på gården, stannade deras bil:
- Åh jag får ont i magen...
Ha ha ha, det är ju en del ungar, men olika viljor...
Idag bjöds det på Potatis, grönsaker, god sås och knageben. Köttet avstod jag från, som vanligt...


 Tjuvsmakar....

 Galna Puff (tv) & Piff (th)
Som vanligt många skratt under middagen.....inget vi ska ta upp här. Helene har sjukt rolig humor!!!
Jag kan börja skratta bara av att se henne flina....så som bara hon flinar, eller Lillebror Patrik, för dom är sååå lika!!
Katarina är den såååå omtänksamma, mamma till alla. Hon är så snäll och är världens finaste Duracell kanin!
Jag diggar er flickor!!!

Kändes vemodigt att köra till jobbet, 15:45 till 21:15. Men kvällen flöt på bra!!
Väl hemma så har Patrik gjort mat....HAR FÅTT EN SÅ SÖT LITEN LAPP:
Plugga hårt imorgon snäckan, så ses vi.
Kramar och pussar
Din lilla Erica

Åh, tösen, vad glad jag blev för den lappen. Saknar tösen min. Vet inte hur jag ska hinna med allt som jag ska göra imorgon?? Plugga, möte, träna, kalas...Men det går säkert!!! Patrik är i duschen...ska hoppa på honom. Ny duschad Pk är det bästa som finns!!!


Bjuder på en bild från igår...Patrik, Ted och Dennis skjuter med Soft air gun....Patrik är som ett barn på julafton!!!
(Ted håller i sitt paintballgevär) Idag blev han ännu gladare då han fick en lasersikte av sin Far.
Som även han ser hur det glittrar i MIn Patriks ögon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0