Äntligen

En dag som har varit sjukt kall, 12 grader. Från att ha varit 30+ till ner på 12. Inte kul alls....Jag vill ha värmen tillbaka så att vi kan bada i poolen och sola.

Idag var det Nana och Rami på agendan. Inte träffats på länge! Jag och Lilleman körde dit och barnen lekte ut länge. Jag beundrade Nanas nya tatto. Fin som attans! Vill med, men jag vet ju inte vad....var vet jag iallafall och det har jag alltid vetat. Patrik vill tatta sig på samma ställe...
Barnen lekte efter sniglar och Ted sprang med lilla Skutte i famnen (Kaninen).
  Jag satt mest och frös och gnällde som en unge....ha ha ha. Vill inte ha det kallt nu. Vi ska hinna måla det vita på huset med..."mf" med.

Körde en runda med Pärlan.....Hon spann på bra....hoppas att hon klarar sig ett bra tag till. Hur mycket hon än krånglar så finns det ingen finare Pärla än vår. Har inte sett ngn som har en sådan...hi hi. Håll kvar Pärlan!!!
26/7- 08
Detta längtar jag efter! En dag på stranden med Kullis....hett My love.

Efter Nana och Rami så hämtade vi Lisa. Hem och kollade in en balk som kommit upp!! Sen var det till att slutföra det mesta idag...höll på till 20:00....så det blev inte så sent idag. Hu....Lisas syster Johanna kom och hjälpte till. Thanx!! Vi blev väldigt nöjda...mer kan jag inte säga. Brudparet måste få se det föra alla mina bloggläsare ju!!! Ska bli kul på lördag med bröllopsfest!!! Att få fira dom Nygifta! Samt att man funnit en vän på vägen.....
Patrik lämnade Lisa, Johanna samt Brudparets puter, skrivare och papper som blev över. Så nu är det fix och klart. Jag och Ted vi åt, duschade och han somnade. Höll hans lilla lilla mjuka hand. Min lille kille....Tackar högre makter var dag för att du finns. För att du klarade alla operationer och för att vi har fått äran att vara dina föräldrar!!!
   
Efter att Patrik sen kommit hem så fotade jag lite, vi pratade på balkongen och håller tummarna för att bläcket kommer snart....Sen är jag happy joy joy över mina nya skrivprogram!!
   Dörrfodret (karmen) har min Patrik (händig som attans) byggt helt själv!!!! Sam tmålat vitt två ggr! Så just i denna skrivande stund håller han på att ta bort all maskering (som han gjort väääldigt noga, får inte komma på skorstenen). Samt ett smakprov av en del balk!!! Samt den fina kransen runt skorstenen! Tänk vad min karl kan!!!!
 Sen måste jag visa en liten bild på vår trappa....efterbilder inte tagna än, men det är ju som sagt färdigmålat! Så skönt att ha målat hela grunden på huset!!
 Före bild....
ser att ena delen är målad....men inte trappan och resten av grunden...Men nu är det klart!! Blev grannt...bilder kommer....
Som sagt..GE MIG MER VÄRME SÅ att vi kan bada, sola och måla det vita på huset. Samt ta en sådan där mysig kvällspromenad jag och Kullan igen...innan det blir höst!!!

Kommentarer
Postat av: emily

aaaah men guuuuud så fint det blir i vardagsrummet!!!

Vilken man du har! Du har inte lust att dela, hahahaa!!!!

Tack för idag! Detta fixar vi. puss

2008-08-07 @ 15:54:14
URL: http://emilystankar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0