Me

Today. 

Jag vaknar sent för var uppe halva natten med nötter och American Horror story. Jag är fast och inte ofta jag fastnar. Jag hinner gå upp och klicka igång kaffe sen motar Santos bort ipaden och trycker sin nos mot min nos. Där ligger han i en timme!!! Jag har inte hjärta att flytta på honom. Kaffet fick bli kallt.
Sen drar jag på lite sommarfeeling plagg och drar ut flätorna. Så nöjd med håret så jag headbangar innan jag tar bussen mot stan. Där gör jag något jag inte gjort på länge. Nej, sant. Inte i affär i alla fall. Jag shoppar lite nytt.
Mot gym och sen hem, vända och vidare mot jobb där jag tar ännu en bild och där snapchat piggar upp.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0