Fierce

Så fierce. 

 
BE READY! Min numera kollega. Lika tokig i journalistik som jag. You gotta love This job! Ja, nästan lika mycket som det nya Snap filtret som är så klockrent så jag måste visa hur fierce jag är nu. Kolla brillorna störtsköna. Var finns liknande att köpa (jag googlar ) Vilken Queen och Queen på flätor är jag med. Välkomnas gör jag minsann. Det pirrar i magen, och mitt journalistisksug kommer att dämpas. Vilket ord. Well Trump håller inte med där. Nej, vi är definitivt inte dom oärligaste människorna! Du har nog fått allt (och mycket mer) om bakfoten. (/Bevis på mitt sug är att en åsikt och viljan att berätta) Santos och Madison hälsade fint båda två. SÅ väluppfostradekissemissarliksinmatte Anyway KÖP nu tidningen imorgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0