fullt

 
Idag har sängen varit min vän.
Vet inte var denna orkeslösheten kom ifrån?
Eller att jag kände för det. Att vakna och somna om. Det var skönt att ligga och dra sig länge. Inte ofta jag kan göra det inför ett nattjobb utan att ha något att göra på fm. Jag är dum nog och planerar in saker som faktiskt kan skjutas upp eller göras senare under dagen.
Det var skönt och lyx att äta frukost i sängen. R´s sovrumstv har flyttat in så för mig är det lyx att ha tv i sovrummet. Aldrig haft innan. Ha ha ha. Nej sant. Jag är så allergisk mot det tekniska men det ÄR bekvämt och behagligt.
Jag och R vi körde dubbelt idag både styrka och sen hade jag en fullsatt spinningsal.
Det blev TACOS för jag vet inte vilken kväll i rad och mys innan jag körde mot en natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0