Holy shit


I never Said i'm Batman. I'm just saying no one ever saw me with Batman.
 
Nu ÄR det dags. LEGDAY it was and Legday i did.
 
Mycket tankar i mitt huvud senaste tiden. Ja, allt för ofta funderar jag ju. Ibland är det mindre bra men oftast kommer något ut från kluret.
Här kommer en naken sanning:
Idag ville jag bara ligga på soffan efter min morgoncardio och gröt (i love you). Det var när jag låg där och tyckte att allt var pecka och tiden stod stilla som jag kom att tänka på Lias. Vad hade Han gjort? Hade han utnyttjat seneftermiddagen till något vettigt? Bara gå och smula och tvätta och preppa eller dra det ett strå vassare och ta tag i den där Rumpdödardagen när tiden verkligen fanns. So i did. Drog på mig Na na na na  och skrämde alla från gymmet. Kommer hem med endorfinrus deluxe.
Happy Saturday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0