Fast jag sov till tre

Har jag hunnit med mycket innan ännu en arbetsnatt!
Jag ska vara ärlig. Jag tog mig inte tid att sitta och smula med min gröt och kaffe i dryga 40 minuter som jag brukar då jag trivs så innerligt bra med det. Är det bara jag och inte så mycket på to do listan så myser jag gärna med mitt kaffe under en filt i soffan. Idag fick jag rappa lite men så värt det. 
80 gr gryn och kaffe i magen sen sattes min Pulled kyckling igång. Det tar ju tid. Fick till ett bra armpass på hemmaplan! Sedan matlådeprepp i proteinväg (Kycklingen) för riset tar vi imorgon och redan förberedd med kokt ris till ett dygn. Planering planering. Har sparat kycklingfond från grytan nu med så riset ska kokas med det. Den bäst fonden blev det med. Jag pudrade näsan. Jobbväskan klar. Sen smet jag på Bio och dejt med MR Grey. Som jag Toklängtat!!!! Äntligen min tur att se den. 
Vad ska jag säga om filmen? Oj oj oj...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0