Karma

How you treat me is your karma, how i react is mine. 




đŸ’Ș DĂ„ provade jag. IgĂ„r drog jag ner pĂ„ medicin. RejĂ€lt. Det kĂ€nns. Varför? För att den Ă€r vanebildande, för att jag Ă€r trött pĂ„ att vara "drogad", för att jag vill vara alert och kunna ha mina tvĂ„ smĂ„ & för att kunna trĂ€na. Jag har hellre mer ont i detta lĂ€get. För ont. Det gör det. Fy farao. Just idag kĂ€nner jag vad mer dos har gjort. Men smĂ€rtan hĂ€rdas ut. Jag fĂ„r pussa pĂ„ barnen innan skola & förskola. Jag har varit pĂ„ gymmet och kört ett pass. Även om det var lĂ„ngt ifrĂ„n den styrkan och energin jag Ă€r van vid. Jag fick göra det! Rent psykiskt kĂ€nns det bĂ€ttre. Helt slut efter axelpasset. Gör mer ont att inte kunna ha mina pojkar. Jag vĂ€ljer annan smĂ€rta. 

Sen Ă€r det maten. FĂ„r inte ner alls sĂ„ mycket som jag skulle fĂ„tt dĂ„ illamĂ„ende förföljer mig. Men tĂ€nker Protein fokus, och följer kostschema sĂ„ gott jag kan. Att jag Ă€r envis som en Ă„sna Ă€r ingen nyhet. Jag ska tillbaka. Hur det Ă€n blir och vad min status kommer bli om 6 v sĂ„ lĂ€gger jag mig inte ner pĂ„ soffan 24/7 bara för det. Det gĂ„r fortfarande sakta allt. Snigelfart och tiden Ă€r jag inte riktigt med pĂ„. 

Fick blomsterbud idag igen! Åh av min Fina Nana! En vacker bukett och hela hemmet doftar blomsteraffĂ€r!




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0