Lax & Nötfärs

Kommer jag nog drömma om inatt!

Ska fatta mig kort...
* Morgoncardio och såklart följt av gröten. Tillsammans med Bodyscience Protein! 
* sol mellan moln på balkong 
(muttrade lite) 
* Skype
*målat naglar
*badat
* Stekt/kokat 845gr nötfärs och 1.2 kg lax! Man kan aldrig vara nog förberedd! Jag VET frosta av frysen. Jag ska! "Kylling, nötfärs och lax is da shit When you want to get fit" 
(tänk vad jag kan rimma)
* Tvättat och hängt UT (saknar min torkvinda i gräset)
* Kört till sjön, moln...körde till gymmet. 
* Picknick på gym istället. Lax och äggvita äger. Luktar blörk men gott!
*Ben & Boo-Tey day och köttat magen idag igen. Samma som var dag.
* Cardio på Spinningcykeln *ilovemusic 
solat lite till, drar åt mig all D-vitamin som jag bara kan. Varit ute på en skön promenad i solen. Låg på gräset på okänd plats och luktade och njöt av sista solen innan jag frös..Sjuk i huvudet? Nae, för att jag kan helt enkelt. Så e de! 60 min spinningklass...pass helt klart och super! Tvätten torr och inne. Casein nere och bäddar ner mig! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0