Fest för tre

Lördag och som vi längtat! Jag vaknade sådär härligt lagom tidigt utvilad. Att sova på natten är en helt annan sorts sömn vill jag lova. En kopp kaffe medans solen kikade fram. Sen kröp jag ner en liten stund till. När alla vaknat avnjöt vi en god frukost och som riddare var lördag sitter vi där och pratar, äter länge och bara är. Vi besökte gymmet sen. Mina axlar, triceps och mage fick arbeta. Samt cardio på Spinningcyklen. Barnen busade och byggde. SEN var det lite bråttom! Hem, pudra näsorna och sen kom alla gäster. En lyckad fest för Ted, mig och Farfar. På självaste 79-års dagen blev ju Farfar firad med! Smörgåstårta bjöd han på, Farmor bakat tårta och jag kakor. En fin eftermiddag och kväll fick vi. Med nära och kära. 











Idag Söndag! 

SOLIGA DAG! Precis vad jag och barnen önskade oss! Styrde kosan mot sjön såklart och sjön i "hemtrakterna". Tom strand, stekande hetta och ljuvliga solstrålar. Här har vi badat, busat, letar musslor, fikat, bälat vatten i mängder, solat läääääänge och fått färg på nos. Finns inte mycket som är så härligt som detta. Brunbrända ben och svalkande bad. JA! Jag badade! Inte ska kidsen tro att JAG är en badkruka. No way! Kan dom kan jag! Bara att bita ihop och gå ut....med Heja Heja rop från stranden....Anyway...i did it! 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0