Let´s get ready

 
 


 
Bodyscience från MMSPORTS

Igårkväll mös jag ner. Helt slut och njöt av detta gotte! Måste ännu en gång tipsa om Caseinpudding. Perfekt som kvällsmål. Långtidsverkande protein som sakta går ut i kroppen och bibehåller samt "skyddar" dina muskler. Varje kväll njuter jag av detta med glädje. Barnen trodde det var chokladpudding och fick förklara vad det var. Oftast har jag vara puddingen. Ibland beroende på vad jag känner för och vad jag pysslat med under dagen har jag kalorifri sirap på, kokos, ett hallon som innan i veckan. Men så gott att bara äta som det är. En kollega sade till mig, som även fick smaka. 
- Åh, lite grädde på detta! 
Ja, sant! Som en nyttig dessert kanske! Bara fantasin som sätter gränser. Du väljer! 
Nu njuter jag av mitt svarta morgonkaffe. Trodde aldrig jag skulle kunna dricka kaffe svart. Nu vill jag ha det svart. Laddar inför en spinning klass nu på förmiddagen. Solen skiner och både jag och kidsen hoppas på sol & bad! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0