Fredag V 4

Och det betyder 4 veckor in på året. Betyder att idag startade mitt Vårschema på Gymmet. 

Idag vaknade vi minsann i god tid. Herr M gick (hoppsan) upp före Fröken. Kaffe och en lugn förmiddag. Jag knåpade lite på ännu ett nytt Spinningpass. Sen var det dags att luncha hos Älskade Farmor & Farfar. Nästan 2 veckor utan dom. Abstinens? Ja! 
Lilla Farmor bjöd på sina köttbullar och vi lirade Yatzy. Tiden rusade iväg. Som sagt v 4 och Fredagsspinning Start. 60 minuters härlig cardio och sedan nöjd ha fredag. Känner att jag är på G. Hoppas kunna klara hålla detta tempo samt lite mer. Men utmanar kroppen, känner samtidigt. Viktigt ju! Jag har mina "mål"....
Idag lagades det Fajitas! Testar Lowcarbzone Tortillas, godkända! M gjorde Rumänsk specialitet: eggplantsallad (aubergine röra) NU? Matkoma ett tag....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0