Utsikt från sängen

Tavlan som stått i fyra veckor och som fyndades på Gallerix är nu uppe. En hjälpande hand av Ted och deras tavla med uppe. Söndag betyder såklart mys, dammsugning, vattna blommor och baka. Allt gjort! Lias och jag badade, han dock i 1 1/2 timme. Såg ut som ett russin då han tillslut kom upp. Barnen leker kurragömma och slåss om vartannat. Morgonen bestod både av mys och bråk. Avokadokaka gjord inför eftermiddagens kalas och vi är klara att bege oss. Något som var väldigt kul var Lias kost idag. Till frukost ville han ha makaroner. Japp, med ketchup!
Till lunch då jag hade mitt fastebryt så åt han: rostemacka, marmelad, chips och snodde Kokosflarn från mig. Hmmmmm....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0