Quest & Quiz




Mitt i veckan dag. Idag har jag fixat och trixat med Music Quiz inför kommande Team Träff med kollegor. Quizet är klart och jag ser fram emot att grilla kollegorna med deras musik kunskaper!

Lyckades hålla barnen vakna redan hem och kan det vara den nya bra skivan i bilen. Lias har aldrig varit musiktokig, men idag gick det hem. Ted har varit sedan han rockade i mammas mage. 
Väl hemma sattes kvällsmaten fram men Lias var upptagen med annat. Sen kom ju Moster & André! Lias favorit...stor favorit André! 
Jag körde iväg på 45 min spinning och jag kände riktigt hur mycket energi jag hade. Vilken skillnad. Pausen och förkylningsvila gjorde nog susen. Hade varit otroligt korkat att träna med det i kroppen även om det var svårt att avstå. 
Nu sover mina Troll. Jag tror jag knoppar snart med. Samla ännu mer kraft. Vi vill inte vara sjuk, bli sjuka eller på något vis ha några basilusker. Har massa trevligt inplanerat i helgen ju! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0