Blending Bliss Pizza

Vårt fredagsmys!

Jag har ännu en gång tappat hakan!
Blending Bliss levererar åter igen en helt fantastisk mix. Inte bara jag som är stum. Även Ted tappade hakan. Hans kommentar var:
- wow mamma det smakat inte ägg som allt annat LCHF! Jättegott!
Och detta mina vänner är absolut högsta betyg. För Ted är kräsen vad gäller Lchf.

Efter gym så ville vi ha pizza. Jag hade förberett för storbak. Anade att det skulle bli massor av mixen. Tänk vad den lilla påsen kunde trolla fram. Helt otroligt!

På mixen gjorde jag en stor pizza, tre små och fyra tortilla. Det blir många middagar på en påse. Det var enkelt som vanligt med blissmixerna. Bara att tillsätta det färska från kylen och degen blev perfekt. Snabb "jäsning" degen ska som så mycket allt annat LCHF svälla i 10 minuter. Det är både snabbare och enklare än "vanlig" pizzadeg. Det är betydligt nyttigare och magen mår bra, blodsockret rusar inte & du mår betydligt bättre än efter en "vanlig" pizza.
Detta måste testas! Det är grymt vad Cecilia har ordnat en enkel, god och nyttig mix.

Helt klart den BÄSTA LCHF pizzan jag ätit!

Beställ på: www.blendingbliss.se

Till pizzan en Cola, och det var längesedan jag kunde säga att jag ätit pizza och druckit cola. Jo, Celsius såklart! Lite gott vatten med smak av Lime med. Vilken fest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0