På jakt

Under kvällen....

 

Visst är det vackert med alla juleljus. Jag brukar alltid vara ute i god tid, putsa alla fönster och storstäda skåp. I år har jag inte ens börjat. Jag var nyss nere och tittade på alla julsaker och drog en djup suck. Har arbetat med Ungdomarna idag och sedan hem för att gosa och träffa pojkarna, fika lite och uppdatera om dagen som gått. Sedan vidare för jakt. Vad för sorts jakt? Ja, det kommer senare att berättas om. Orkar inte ta det ikväll. Men visst är det vackert att springa på stan! Jag som älskar julen borde verkligen se fram emot denna tid mer. Men detta är första ÅRET på väldigt länge jag inte kan göra det som jag brukar. Jag fastnade dock här en stund och spanade in månen och slingorna. Andades en stund för att sedan rusa vidare med min lapp i handen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0