Under sängen

Vilar nu alla klapparna....
En lång dag med mycket julklappsshopping men bara till barnen. I år kör vi endast viktiga och det vi orkar med. Barnen fick vara hos Farmor Monica och Farfar Lennart idag och det tackar vi för. Underlättade för mig och Patrik enormt mycket. Tror inte att barnen uppskattat alla köer och springande. Jag hittade äntligen ett par boots med. Hua. Tog ändå hela dagen att besök alla affärer...Men hittade perfekta klappar till våra små troll.
En kopp kaffe hos barnvakterna och en trevlig stund tillsammans.
Klapparna är inslagna med omsorg och ligger under sängen....Tror inte att dom kikar där.
Nu har jag suttit större delen av kvällen (medans killarna har spelat) och för över bilder på min externa hårddisk. En TB bör väll räcka för alla bilder under alla år?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0