Påskpyntat

En förmiddag på stan med shopping! (bara det säger mycket) Barnen fick bland annat presentkort i en leksaksaffär i sina Påskpåsar. Lyriska barn! Vi införskaffade allt för en afton hemma. Påskpyntet är framme och huset rent. Nu tänkte jag och Lias ta siesta. En kväll väntar med ju och efter nattsuddandet som jag inte är van vid så....nöjda nu efter en förrätt. Ska bli gott att krypa intill Liten en stund. Är inte Lias mössa från Kappahl så fin! Det blev en del klädshopping till barnen idag. Ted fick ett par nya byxor, samma som han har sedan innan med ett par nya och gråa denna gången. Han älskar sina byxor han har sedan innan. Sedan fyndade jag minsann en vårjacka till Herr Ted. Han är så grann i den! Lias fick de fina snickarbyxorna som jag trånat efter, en tuff sweetiströja och en ny vårjacka han med. Lias jacka kommer passa perfekt med mössan. En blå, ljuvligt blå och Teds är både blå och grön med muddar. Kommer bli läckert till Teds gröna sneekers. Båda barnen så glada och så är det ganska så kul för de matchar varandra lite med. Ted tyckte mamma hade "bra smak", det blir snyggt mamma!


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Men åh, gosaste ungarna och FINASTE mamman !!

Jag hoppas ni njuter av ledigheten och en massa godsaker !!

Här är åtminstone febern borta idag ( den envisa jäkla hostan lär jag visst få leva med ett tag... ) så jag ska ta tag i förberedelserna inför morgondagens kalas !!

För visst måste det fixas tårta och godsaker !!

KRAMAR

2012-04-08 @ 09:45:22
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0