Fredagen den 16 september

Nu har halva september gått. Idag har jag faktiskt jobbat och det känns minsann härligt att få njuta av helg nu. Åh, första lediga hela helgen på väldigt länge. Jag sitter i bilen och min lille Lias tjabbar från bakre delen av bilen. Jag har rumpvärme på för det är så gott! Ha ha!! Min lille Ted har somnat och mår inget visare alls idag. Han hade varit lite ledsen idag och när jag kom för att hämta honom satt han med fröken. Alla fröknar hade uppmärksammat och alla är så fantastiskt duktiga! Ted tyckte det skulle bli skönt med helg ;) härligt en fredag med fredagsmys! Nu ska kvällsmat införskaffas och lite annat gott....maken slutar om 2 minuter. Dags att stämpla ut nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0