Evigt liv

Vad är det som gör att jag alltid har fascinerats av dessa varelser? Man tycker kanske att de har så mycket som lockar och är så mystiskt. Något gömt och dolt, som alla människor ruvar på hemligheter. Jag kan inte riktigt förstå mig på de. Jag har precis gråtit floder till ett avsnitt av Älskade Vampire Diaries. Denna veckan startade serien igen! Lyckan var total. Nu måste man vänta ännu en vecka och riva hår från huvudet av nyfikenhet.
Inte så långt kvar till en efterlängtad Vampyrfilm, del ett av två Breaking Dawn. Jag längtar som en tok, ska bli spännande att se hur filmen utspelar sig. Böckerna är ju helt underbara. Kommer ihåg sommaren jag läste de alla. Kunde inte slita mig från de. Köpte en annan vampyrbok då alla var utlästa, men inget som alls lockade mitt sinne. Även läst Vampire Diaries böckerna och även dessa så bra. Som sagt så blir det nog mycket vampyrer i höst. Det är ruggigt ute, barnen sover och nu kommer den där "jag hör ljud" nojjan. Fan. Ha ha.
Så läskigt tyst här i huset. Det blåser lite ute, det knarrar i väggarna och taket dunkar det på.
Jag tror nog att jag ska fortsätta denna lördagskvällen med en go drink och en rolig film. Men ni vet när man har den där lustiga känslan? Efter det jag såg i söndags så är jag faktiskt lite skraj nu. ELLER inte lite...Ha ha. Jag sitter här och är ganska så nöjd med kvällen. Jag och Kidsen hemma bara. Jag duschade medans barnen badade och självklart ska Lias bajja i vattnet. Stackars Ted...Nåja, rena blev vi och naglarna röda. Lias tyckte nog att det var riktigt mäktigt när jag målade tånaglarna, han stirrade som en tok. Vi har smaskat lördagsgott och nu ska mamma ta fram sitt lördagsgott som jag sparat från igår. Mina underbartfantalastisktutsökta Tortillas. Helvete, varför måste det vara mörkt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0