Gick ju bra!

Åh, första dagen pau riktigt på det "nya jobbet".
Minsann så gick det riktigt bra!
En tidig morgon, otroligt tidigt då man ska köra så långt. Men för tillfället känns det okej ju.
Ikväll blir det bara jag och Liten hemma, de två större boysen ska ut på äventyr.
Jag vet precis vad vi ska göra då, och vad jag ska göra då lugnet lagt sig i huset...

Gårkvällen spenderades först i simhallen, ett pass för moi och pojkarna badade så det rök i knutarna. Ted tog ett simtag!!!! Ett riktigt simtag. Gissa om JAG ska lära pojken min att simma! Det ska bannemej jag göra. Min lott tycker jag. Så stolt!
Efter det kom vi till dukat bord hemma hos Pappa & Katja. Pappa bjöd på sin traditionsrätt och Katja stod för desserten. Pojkarna busade med Nisse. Lias satt förtjust i Morfars knä och busade massa!
Vi lekte kurragömma, det är ju så kul! Vi kom på att vi kan leka "gömma Lias". Sagt och gjort. Lias tyckte det var skoj. Fram tills Ted gömde han i ett mörkt rum...Inte lika kul. Men menade ju bara att skojja. Lias förstod ju såklart inte leken då riktigt.
Det sparkade i brasan från deras kakelugn. Vilken mysfaktor. Vilken värme. Hade kunnat somna framför brasan som ett litet barn. Så ljuvligt!
Vi somnade alla gott sen vill jag lova!

image description

image description
image description

image description

image description


Kommentarer
Postat av: bismillah <3

fina bilder:)

2011-10-08 @ 16:30:45
URL: http://koranengudsord.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tackar! Endast iPhone bilder men helt ok. Önskat man hade tid till att fota mer med systemkameran och lägga in;) Önskar dig en fin dag!

2011-10-08 @ 16:53:52
URL: http://htttp://www.seluna.blogg.se
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg du har :)

2011-10-08 @ 19:27:06
URL: http://michaeljacksonbilder.blogg.se/
Postat av: . Pjumas. ♥

Svar: Jag förstår :) Ibland måste man få ta bilder när katter eller barn gör nåt de egentligen inte får :)

Njae, svårt är det väl inte. Eller man kanske tycker det när man börjar måla, och sen beror det lite på vad man målar, tycker mest att det är kul att det finns vissa saker man måste tänka mera hur man skall göra det :D Har typ hållit på i fyra år, så jag gör mera sånt som tar längre tid och kräver lite mera pysslande :)

2011-10-08 @ 21:15:45
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0