Sommaren

Tycker det känns lite tji att behöva ha kofta i juni. Eller? Vill ha liiiite varmare tack. Idag startade mitt sommarvik, jag trivs verkligen så bra och kanske lite annat jobb på G med. Intressant!! Sen har jag hittat lite utbildning jag vill gå med... Ännu mer lockande. Det känns som på den fronten går det verkligen framåt med stora steg och det är precis det jag velat nu en längre tid. Känna att man utvecklas som person och får mer kunskap. hur man dag efter dag lär sig massa nytt. Jag vill bara trycka in all info, och det gör jag med. Med sjumilakliv.
Jag hoppas verkligen att jag kommer ha möjlighet att utbilda mig vidare. Det klarnar mer och mer medans tiden går. Jag är för tillfället så sjukt glad för att läsa och läsa och läsa lite mer. För att inte tala om skriva. Få printa ner allt som pågår i huvudet. En kväll är nu avslutad och hemma efter trygg skjuts av finaste.

"Varje tusenmilafärd börjar med ett steg"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0