Sista januaridagen

och många dagar kvar av året, många dagar kvar tills det är januari igen.

IDAG HAR JAG LEGAT I 180 km/h med studierna. Jag ser att tiden den springer iväg för mig. Men hunnit med mycket. Med tanke på alla närträffar denna veckan så gäller det att ligga i. Inte många hela dagar att studera på.
Jag är mycket glad i skrivande stund då jag fick ett samtal om arbete, och ska på intervju på fredag! Åh vad allting löser sig nu! Känns så förbannat bra. Jag kan säga att det som kallas adrenalin ökade i min kropp då hon ringde. Pulsen den skenade som en antilops puls då han jagas av ett lejon med stort gap. Hjärtat jobbade på max, och jag tror att hon hörde hur glad jag blev. Om inte annat så sade jag det. Jag säger ju oftast vad jag tycker!
Annars VISAR jag det!


Kommentarer
Postat av: Becky

Grattis till intervjun! Jag försöker hitta jobb jag med, men inte har jag fått någon intervju ännu inte :(

2011-01-31 @ 16:23:53
URL: http://smuk.blogg.se/
Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Vad glad jag blir över att höra att saker och ting löser sig på löpande band för dig! =) Håller tummarna så hårt jag bara kan för att du får jobbet! Duktigt att du pluggat på så bra hela dagen också =)

2011-01-31 @ 17:25:55
URL: http://eimk.blogg.se/
Postat av: Frisör josefine

Kul med intevju tjejen!! Var ska du nånstans? :)

Hoppas allt är bra med er? Kramis

2011-01-31 @ 23:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0