Enjoy

Var stolt över den du är, var glad för att du är den du är.

Sitter även idag i mitt studierum, och nu har jag en liten rast. Har kommit fram mycket bra och känner mig förberedd på mycket. Idag fick min cykel jobba för första gången detta året, 6km morgoncykling var skönt. Jag vaknade, och blev varm som en sommardag under jackan.
Jag ska nu öppna bok nr 4, Medicinsk grundkurs. Kan vara så att denna kursen är den tuffaste eller? Många begepp att lära sig och hjärtat ska jag kunna utan och innantill, det kan jag garantera. Jag är så glad att jag har dom erfarenheter jag har. Det hjälper nog mycket. Så när denna boken är öppnad har jag startat med varje kurs, och som sagt. Ligger steget före...Längtar till ikväll, då är det jag och mina goa ungar som gäller!



"The best thing you can wear is a smile"

Kommentarer
Postat av: Maria

Nja kanske inte tuffaste, jag minns den kursen som en av de roligaste men det beror ju mycket på var man har sina intresseområden. Sen gjorde läraren det på jacob kanske roligare än vad det egentligen är?!?

Det är iaf den man har mest nytta av till de andra kurserna så mitt tips är att lägga krut på den redan nu så får du det "lättare" på de andra sen.

2011-01-18 @ 11:28:04
Postat av: Patrik

Vad duktig du är gumman :) stolt över dig!!!Själv har jag putsat kaffekokaren här hemma :D!

Älskar dig gummman, ses ikväll.Puss puss.

2011-01-18 @ 11:33:32
Postat av: fine

"the most beautiful smile is yours!"



Du är så duktig och ambitiös gumman, det kan man läsa mellan raderna. Även om anatomin är tung så kommer du med din rätta inställning klara det galant. Och du, jag börjar ju med samma sak snart. Även om jag läst det förut när jag utbildade mig till massageterapeut så är det nyttigt med repetition. Då kanske jag skickar iväg ett desperat sms till dig och ber om hjälp. "Vad heter det och det??!" :D

2011-01-18 @ 14:35:29
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Ida

Jag tyckte den kursen var den roligaste och mest intressanta.. Önskar dig all lycka med dina studier.. Snart är jag klar. Sista terminen nu..

Tror du klarar det galant

2011-01-18 @ 18:38:47
Postat av: ida larsson

TACK!! o du. DU ÄR MED GRYM!!! ;)

2011-01-18 @ 19:40:24
URL: http://lejdan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0