Dig

Alla goda ting är tre, som min Farmor brukar säga när jag var Liten. Vis kvinna må jag säga.

Dagens är besök från mina brödrar, då min bror tog körkort för en vecka sedan så kom han och mina två andra brödrar körandes idag! Fikade och sen smällde dom smällare med Ted för full hals så det tjongade i knutarna här hemma. Jag har städat ut julen, städa ut ut ut. Har ytterst lite kvar, men det mesta är nu gjort. Våren kom kom! Som är min och som jag nämnt flera gånger innan min absoluta favoritårstid. Tomarna får stå i någa månader nu och invänta nästa jul. Efter trevligt besök kom min fina Tina. Vi har lagat mat, bakat och hon har mest omhuldat mig med kärlek och förståelse. Jag önskar alla en sådan fin vän. Att alla har en sådan fin vän, inget man tar för givet. Barnen har busat på massa, och nu ikväll har vi varit på Födelsedags kalas för Katja!  HURRA!! Nu sover den lille busen, store busen får vara vaken en stund till. Hans rum jag har kvar att städa ut julen från, men JAG VILL JU HA DET SÅ MAMMA! Sen måste gardiner sys upp om igen då det förstördes i tvätten (suck). Här känns så VÅR hemma. Jag trivs men har ändå en klump i magen. Besök hos doktor imorgon och vi får väll se vad hon säger om saker och ting. Kanske dags att rannsaka sig själv ordentligt, när gjorde man det senast?
När stannade du upp senast....tänkte och kände?

 

 

 



Kommentarer
Postat av: Becky

Känns som du behöver det, så här kommer det - KRAM <3

2011-01-03 @ 20:29:37
URL: http://smuk.blogg.se/
Postat av: Becky

Så lite så :) Hade gärna gett dig en irl, men mina armar är inte så långa ;) Kram

2011-01-03 @ 22:54:59
URL: http://smuk.blogg.se/
Postat av: Patrik

Jag kommer med Tre gåvor,

En är min smärta

En är mitt liv

En är min kärlek...



2011-01-03 @ 23:44:55
Postat av: Fröken M

En STOR kram till dig raring !

Jag ska leta runt lite mer på nätet efter fina lådor. Ikea i all ära, men jag är galet trött på exopedithyllor och den dag vi flyttar härifrån kommer det aldrig mer in en sån i vårt hem ;)

Håll utkik så ska jag visa vad jag hittar !

Ha en toppen dag :) kram !

2011-01-04 @ 09:18:14
URL: http://frokenmela.se
Postat av: fine

ja, det gör du och det är jag SÅÅÅÅ glad för vännen min.

Love.

2011-01-04 @ 17:22:16
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Härligt att städa ut julen, lika roligt som att ställa fram allt är det att få bort det! Jag ska städa bort julen imorgon tänkte jag!

Ha en fin kväll!

Kram

MammaMorran- funderar på livet & Barn med ADHD/Autism

2011-01-04 @ 19:18:11
Postat av: MammaMorran

Haha, jag missade att skriva mitt namn så min kommentar blev anonym :)

2011-01-04 @ 19:18:47
URL: http://mammamorran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0