Liten såg snö

;) Igår. Såg Lias snö för första gången sedan han blivit en liten pojke, och inte längre bebis. Gissa om han blev förundrad? Åh, han trampade och stampade i snön min lille kille. Skrattade och pekade.
Idag kan jag andas ut samtidigt som det är 100 saker att göra då man väl är ledig en dag. Tvättmaskinen går på högvarv och jag har svårt för att sitta stilla...

 Sista provet skrevs igår och alla uppgifter är klara. Nu kan jag bara invänta svaren på proven, makten sitter nu i frökens händer. Efter en morgon med en liten som inte är så glad kan jag nu konstatera att man kan inte alltid vara på topp. Han ligger och pratar i sin säng. Jag som trodde att han skulle sova nu innan vi hämtar Storebror. Jag hade tänkt en tur på stan nämligen... Kommer inte bli poppis hos den store pojken men jag får locka med något. En morgon med kaffe och promenad med Nana. Pojkarna har ännu en gång studerat varandra. Zeke fick smaka mina lussekatter och Lias smaskade på Clementin. Ser även att den efterlängtade smyckeskvällen inte kommer bli av. I nuläget är vi två stycken. Det känns en aningens för få och det tyckte Lotta med. Så vi får dra fram det några veckor. Innan jul känns för tjockt. Tror det är så för alla. Jag som ville vara kreativ ikväll. Samtidigt är det något varje kväll nu hela vardagsveckan så det kanske kom med något positivt med. Jag har även fått reda på att en vän ska flytta från Huvudstaden till Götelaborg och det betyder ett antal min mindre så dååååå kanske man kan träffas mer! Körsträckan är ju långt ifrån densamma. Vad ska man nu roa sig med då skolan är så gott som klar för denna terminen? Jo, har såklart några arbetspass inplanerade och julen kommer smygandes. Jag tänkte vårda mina vänskapsrelationer lite. Vill helst klämma in alla i mitt vardagsrum och dricka glögg & snacka skit!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0