Halli hallå!

Oj, vilket blåsoväder! Ted i skolan och Lias står här framför mig och tittar på Barnprogram. Mamma lite tretter idag. Redan den 9 december, tiden tickar på. Jag laddar batterierna inför en arbetskväll! Lite sleden faktiskt, trött i detta mörka vädret. Kylan kryper in på bara skinnet!
- Kära Tomten! Jag önskar mig snö, lika mycket snö som de har i Norr. Sen önskar jag mig något varmt att krypa in i!

Kvällen igår var minst sagt lyckad! Sex glada flickor som nu kan fira att alla proven är över! Jag kan ju nämna att på det sista provet hade jag ETT POÄNG från MVG.  God mat och ja vi kunde delat på vissa portioner. Unnade mig en kall Corona med lime, Natalie hängde på. Thessan var sjukt snyggt som vanligt och Musikquizet startade. Jag ska nog inte vara så kaxig. REO Speedwagon Johanna, att jag inte kunde det! Lyssnar ju så ofta på den låten!!! Sen sade jag att det var Takida, men det blev att vi skrev Volbeat. Visst var det Takida! Ha ha. Well, jag trodde vi skulle kamma hem vinsten men icke. Vi kom inte ens på prispallen. Men det var kul! Såå himla kul. Tycker man om musik är detta en sååå rolig grej att göra en Torsdagkväll! Detta vill jag göra igen, snaaaaart!

Igår 8:e idag 9:e.




Kommentarer
Postat av: Mamma till William och Wilma

God middag..Nu sover mina barn så gott sina middagar...

Skönt med lita egen tid med...Kan behövas..sen i eftermiddag ska vi baka massa gott tills söndag..för då ska vi ha delar av släkten på 2 års kalas..min stpra blir 2 år på onsdag nästa veckan..åren går så snabbt..

Ha en fin fredag..Önskar mig med snö..kram kram

2011-12-09 @ 11:22:58
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: rizzy

fin header du har! :)

besök gärna http://www.modestilarna.blogg.se!

2011-12-09 @ 12:36:47
URL: http://modestilarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0