Känna svetten rinna

längs med ryggen. Adrenalinet pumpar, och man tar i allt vad man kan. Man andas in genom näsan och ut genom munnen. Man spänner kroppen och trampar ner och drar upp. Man tävlar, mot sig själv och ser hur kroppen förändras både invändigt och utvändigt. Backe upp och backe ner, intervall och hårt. Jumps och distans. Du känner hur kroppen börjar arbeta emot lite, men ger dig fan på att inte ge upp utan kör på ännu tuffare och hårdare. Du får ny energi och ger järnet och spinner röven ur alla andra. Du är inte den som är den utan kör så det ryker. Hör musiken i huvudet och det enda som existerar är det du gör i nuet. Kollar in din hållning och slappnar av lite i axlarna, inte glömma den viktiga hållningen. Belasta rätt muskler och låta andra delar vila. Spänn magen din och kniiiip!

 Jag är så lycklig över att jag valde att börja träna! Sedan 5 år tillbaka har jag varit ett spinningfreak och älskar att träna och röra på mig. Vilket jag inte gjorde innan dess. Ikväll längtar jag efter ett 45 minuters pass i friskhetens tecken! Lyfta tyngder och forma kroppen, anta utmaningen och bli den du vill vara. Det handlar om ett sunt tänkande och att ändra hjärnans inställning till kost och motion. Det handlar INTE om att banta eller gå på kurer. Det handlar om ett sätt att tänka och sen leva. Ett liv man väljer för att må bra. Pigg och full av energi. Det handlar inte om att "tjäna in år" utan att fylla sina år med LIV.

 



Varför inte spela "FREE YOUR MIND" med En Vouge på nästa pass? Jag ska fanimej bli spinninginstruktör!
Har hittat ett kurs! En vinst av kosing hade varit nice ;) Har en ,lokal jag hade kunnat gå över eld för..Men sålänge jag inte är miljonär så är det en dröm. Lokalen är så perfekt och ett fitness center ala J hade varit på sin plats!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Kul att du hittat till mig, hoppas du kommer tillbaka. Trots i dessa olika åldrar är såå roligt - eller inte. ;-) Tur att det är övergående!

2010-09-23 @ 17:06:14
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0