Dagen strax till ända...

Ted har busat med Sanna sin och Lias sov i hela TRE timmar efter simmet! Jag längtar redan till nästa måndag!
Maten lagad, och barnen mätta, huset städat, och tvätten på tork, packat till barnen inför deras sleepover hos Farmor och Farfar imorgon. Kommer kännas konstigt att lämna bort Liten Lias.
Kvällen har spenderats med träning. Stryka och kondition, kul! NU ÄR JAG PEPPAD TILL MAX! Lias sover sedan länge och Ted ska nu nattas. Sen ska jag packa det sista inför resan imorgon!



Mamma och Lias nybadade idag! Blev inga kort i vattnet, lite svårt att bada och fota på samma gång..

Lite bildregn från helgen som gått!

   

    

   



   



Man måste tycka att det är jobbigt, annars står man stilla.

Kommentarer
Postat av: teddy

Tusen tack du söta vän för fina och värmande ord.

Vilka härliga bilder. Blev så glad av att titta på dem.

kram ifrån mig

2010-09-09 @ 21:37:29
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0