Med spyan på min axel

vinkar jag HEJ! Ganska så glatt sådant. När vi skulle krypa till kojs igår vid 22 så ville Liten vakna såklart efter att han bara sovit i en timme. Oj oj ...Jag ammar honom länge och sen myser vi länge, vid 23 går vi upp och somnar gott, sover till 4:30 sen går alla i familjen upp, Pappa Pk går och sussar gott igen. Ted vaken i ovanlighetens namn och ska se på film. Jag ammar och ammar och ammar. Mellan varven gör jag frukost och sen ammas det lite till. Väl klara och ska till tandläkaren vid 10:20 så bajsar Lias ner sig...puh. Han får ny blöja och vi kör till tandis. Teds tänder var så fina och han får beröm. Han var så duktig i tandläkarstolen, trots att jag såg hur nervös han var. Min duktiga GOSSE! Lille gosse knorrade och jag fick gunga bilstolen. I bilen somnar Liten till, Ted får handla på kiosken lite. Väl hemma har han nu sovit i ca 40 minuter allt som allt, nu är han vaken och skriker igen...Ted går i skrivande stund fram och ger sin bror nappen. Vad skulle jag gjort utan denna snälla ungen?!
Jag ska mysa lite med pojkarna innan det är dags för utvecklingssamtal på dagis. Sen är alla "möten" klara för dagen. Lite vanligt hemmafix ska hinnas med, lunch klar redan som tur är och lite samtal att ringa i vanlig ordning inför kalasen. Med spyan på axeln....ha ha ha....Jeans på bara för att känna mig liiiite vacker. Ha ha, håret i en tofs på huvudet och onoppade bryn....But i love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0