Min skatt, eller som jag kallar honom

min lilla SKÖLDPADDA för han ser ut som en liten sköldpadda då han sträcker på halsen. Jag smälter!

TACK FÖR ALLA FINA KOMMENTARER! fina ni alla är!

GRATTIS TILL MIN MAKE SOM FYLLER 29 IDAG!


Morgonmys med Pappa. Liten två dagar och Pappa 29 år idag.
Liten i Storebrors kläder, så underbar!

Jag går som i ett lyckorus och för min egna privata lilla blogg på datorn med hur HAN äter och sover, samt besök och annat som vi gör. Idag var det besök på CSK eftersom han var yngre än 12 timmar då vi åkte hem. Samt hörseltest och blodprov. Idag vägde LITEN 3015 gr. Tsss.


...
Första bilden på OSS. Patrik var underbar under förlossningen som gick FORT! Han skötte det jag hade blivit lovad. FILMADE FOTADE OCH HÖLL MIN HAND. Klappade mig på pannan och fanns där. Kommer en riktigt bra berättelse sen snart. Kan se det framför mig. Bilderna är så kul att ha samt filmen!!! Filmen är skitkul att titta på såhär i efterhand. Vad jag är glad att det blev filmat!



TIDEN STÅR FORTFARANDE STILLA I MITT SINNE....JAG STORMTRIVS och mår så JÄKLA BRA!




Tinna jag tänkte med på det då han var född. Morfar begravs och jag föder en liten pojke.


Kommentarer
Postat av: Tinna ...en trött 2 barnsmor =)

Oj, snyft. Tack för dina ord...



Men åhh vad söt han är =)

Det är något som jag verkligen kan sakna, närheten, magen, ammningen, bebisdoften...

Men vi har annat, som att shoppa massor, åka på utflykter, äta billigt mm...och resultatet blir ju bra det med =)

Kraaamar

2010-03-29 @ 14:47:12
URL: http://tinnaochjulia.blogg.se/
Postat av: fine

åh va fin han är johanna.... helt makalös!

2010-03-29 @ 23:42:37
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0