DU

Fy vilken dag. Vaknade med illamående, vilket jag ofta gör nuförtiden. Men denna gången ville det inte ge med sig, fick fruktansvärt ont i magen och resten vill jag inte gå in på detaljer. Legat magsjuk hela dagen och först nu fick jag i mig något. Vilken tur att jag lyckades hämta hem maken. VAD SKULLE JAG GÖRA UTAN HONOM?
Lias har ätit nattamålet och nu från mamma, mysigt att kunna ha honom vid bröstet igen. Hemskt att inte orka ta hand om min lille. Min store pojke har klappat mamma på huvudet och pysslat om. Han var ju magsjuk för en dag sedan. Jag hoppas att vi alla vaknar friska och krya imorgon. Less på att bo på toaletten. Lias ligger på sin mjuka lammpläd och myser nu. Snart somnar vi alla...


Kommentarer
Postat av: fine

åh, det var helt underbart att få spendera kvalitetstid med dig gumman, september är här snart! :D



må bättre snart!

2010-06-23 @ 22:23:32
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0