BILJETT BOKAD!




JA!!!! För jag ska till HUVUDSTADEN på lördag! Nu fick jag eld i baken! Jag hoppar (ja bokstavligen) av lycka här hemma. Sen har jag haft sjukt snälla barn hela morgonen!

UNDERBART! Dricka kaffe latte på en mysigt café i Gamla Stan, spana kungliga celebriteter och andra kändisar. Lapa sol, för nej det ska inte regna! Tar med visakortet och min systemkamera! Hopp och skutt!
Hoppas på att få se en skymt av H.K.H Kronprinsessan och hennes gemål. Nu ska jag skutta vidare genom denna soliga dagen! Massa att göra nu helt plötsligt...som om jag inte hade det innan...ha ha ha....



Kyrka för kungliga bröllop Storkyrkan i Gamla stan.

foto: PER BJÖRN

Kommentarer
Postat av: fine

jaaa!!! kom hit!! :)

2010-06-16 @ 13:12:02
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Fröken M

super skoj ! trevlig resa, å du - setill att unna dig en massa mys man inte har tid för annars ;) kram

2010-06-16 @ 15:50:52
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0