Tjoho




100522 Jag med min Trogna vän som alltid finns där. Min Fina Farfar!! Du är GREAT!


Underbart att bli bortskämd av Farmor. Även om hon inte ser det som att bli bortskämd så känns det som om man blir det!

Frukost efter en sömnlös natt (nej inte pga mina småpojkar utan dom stora som lanade hör hemma). Frukosten serverades ute hos Erica min. Fina Ems och Erica! Underbart att träffas. På måndag är det bara jag som är mammaledig.....suck. Barnen busade och lekte SÅ FINT!

Väl hemma så styrde vi kosan snabbt till Farmor och Farfar istället!
En dag med Farmor och Farfar mys! Farmors pannkakor, Ted fick duschpuss av farmor och duschade gjorde vi båda två eftersom att duscha hemma hos Farmor är som ingen annastans. Hon matade Lias och jag fick duscha i lugn och ro. I en fräsch dusch!!! Underbart! Kände mig som en ny människa sen.

Finns ingen som Lilla Farmor min. Lilla Farfar var inte så bra idag och jag hoppas att han får bra svar hos Homeopaten nästa vecka. Mina Älskade!

Kommentarer
Postat av: teddy

Ohhh vilka underbara bilder. Farmor och farfar är verkligen gulldvärda och bra på att skämma bort.

Det var du som tipsade att man bör skämma bort sig själv också och det gjorde jag ju idag.

Det blev Niveas nya bodylotion - fastän jag har så många hemma så gör inte en flaska till så värst mycket.

Hoppas ni och barnen har det gott.

kram kram

2010-07-30 @ 12:59:57
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0