SOMMAR

ÄNTLIGEN! UNDERBART VÄDER! Dagarna spenderas ute ute ute....

Idag gick jag ut ENSAM så fort LIAS ätit morgonmålet och kaffet var i magen. Gräset klipptes idag utan uppsamlare, därav rekordet på 1 ½ timme! (låter man gräset ligga kvar ibland så ger det gödning)

Planterat tagetes och rastat krattor och räfsor! UNDERBART! Jag älskar att vara i min trägård så fort tid finnes. TVÄTTEN hänger på tork, antagligen redan snustorr. Redan 28 grader ute! Håller på att tvätta det vita på vårt hus. VÅRA "knutar"! Ska ut och tvätta vidare nu! Vill inte sitta inne! Nu har Lias ammat klart med!
UT UT UT! 


sommar 09

 Kommer en uppdatering senare om denna underbara helgen som ännu inte är slut......

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Jag har efter många om och men bestämt mig för att flytta ! Du hittar min nya blogg på

www.frokenmela.blogg.se jag hoppas du kommer fortsätta kika in där :)

Kram FrökenM

2010-07-04 @ 17:10:15
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Postat av: fine

fantastiskt johanna, underbart leverne!

2010-07-05 @ 07:13:08
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0