Trötter

Vilken håll i gång dag!

Idag var det Erica & Emilia mys hela fm!
Sen efter Teds dagis så var det dags för honom att ta vaccinspruta nr 2, andra dosen.
Han var så modig och satte sig i mammas knä, men skulle tvunget titta ner och då bleb han ledsen när han tittade då syster Susanne stack honom. Lite mys från mamma och peppning sen var allt bra!
Vi körde in till stan och Af sen vidare till Nisses där han fick köpa en Bionicle.
Maxi och handla mer än vad jag trodde att vi skulle handla...
Köpte Hygienartiklar till BB väskan och bebis första blöjor. tsss...
Väl hemma så var jag helt slut, kändes som om jag skulle få feber och jag har nog allt lite feber här hemma nu. Ted sover och snart jag med antar jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0