Min Kärlek



Åh vad jag älskar dig Ted! Vad vi längtar efter din lillebror/syster nu! Som DU längtar nu!


Min lille pojke sover nu, åh vid nattning somnade jag gott hos min lille kille.
- Får mamma ligga i din säng hjärtat? Jag tycker det gör så ont att sitta på golvet?!
- Ja, klart mamma, kom här!!!

Gissa om jag somnade gott sen efter förvärkar som var jobbiga. Det var så skönt att slappna av och somna intill min lille kille. Han är så söt när han sussar! Älskade UNGE!
Min store pojk är med hemma nu, efter min powernap har jag tagigt en het dusch som vanligt och sitter nu och väntar på att bli kammad i håret. Ha ha...vi ska se en film som jag hyrt. Tänka sig, JAG HYR EN romantisk komedi. Min filmsmak har förändrats drastiskt och dramatiskt sedan jag blev gravid.
Ikväll blir det "The ugly truth". Sitter med mina förvärkar och det har lugnat sig lite....men toan besöks ofta. It´s my best friend right now! Sitter och tänker på att det är få dagar kvar tills bebis kommer och jag blir lite smått nervös inför tanken. Tanken på allt som kommer förändras och smärtan och skräcken. Åh, ändå långtar man!






Kommentarer
Postat av: fine

Johanna, era bröllopsbilder är de finaste jag sett. Jag hoppas att min syster, som ska gifta sig i augusti får en lika duktig fotograf som ni hade, för jag älskar dem!



Mopsmys är det mysigaste som finns, hon skulle säkert älska att titta på romantisk komedi med dig! :)

2010-02-15 @ 03:05:37
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Fröken M

han är verkligen en riktig godig lilla ted !!!

2010-02-15 @ 18:09:18
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj
Postat av: Becky

The ugly truth är en sjukt bra film, som jag garvade när jag såg den :)

2010-02-16 @ 11:08:16
URL: http://smuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0