Ännu mer klappar

Var mycket mysigt att gå en knapp timme på stan med Maken. Tyvärr hann vi inte till alla affärer då det stängde, men klappen ggr tre är nu köpt. Klapparna till B. Roligt att både jag och maken tänkte likadant när det gällde dom.
Barnen fick vara hos farmor och farfar en liten stund, för att underlätta och farmor hade gosat massa och farfar som är 75 år hade kröpit på golvet med barnen. Som jag avgudar dom. Farfar visade stolt sin märkessköld! Det ni!
Nu sover den lille busen, Ted är nerbäddas och maken kör in ved. Min Tina kommer på en liten pratstund, ska krama om henne lite extra för jag avgudar henne.
 AVGUDAR ER BÅDA TVÅ.
 

Kommentarer
Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Vad bra att ni hann med lite julshopping ihop! Och farföräldrarna låter minsann som två riktigt pigga människor med krut i! =)

2010-12-20 @ 23:28:26
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0