Bara timmar kvar



Nu är det bara timmar kvar! Imorgon vid denna tiden så sitter vi och smaskar på varmrätten...Sen är det dags för brudvalsen.

Dagen har varit full och åter full med jobb. Men kul! Vissa perioder så har jag varit nära att svimma.....eller bryta ihopa.



Vid denna tiden så kände jag att allt var hopplöst. Dukarna såg fel ut och det var inte fint. MEN...
När allt kom på så blev det så fint!!!!

TACK ALLA FÖR HJÄLPEN IDAG!
Farmor som haft Ted
Alla som hjälpt till: Pappa, Katja, Farfar, Nana, Ems, Tina, Piff, Puff, Svärmor.....TACK!!!
   

   
Jag låter bilderna tala....Nu ska jag ta en dusch, näst sista som Fröken. Nana ska göra lite mat till oss. LYX!

Idag har vi:
DEKORERAT FESTLOKAL
DUKAT
Ljuskillen satt upp lampor
Ljudanläggning
Mat
Hämtat blommor
Cruisat i Vittsjö
.....Ha ha ha....Snart snart! Bara jag och Nana här nu!!!

Imorgon sitter jag här...

Kommentarer
Postat av: fine

åh det ryser längs ryggraden. Tänk imorgon. Vilken dag! kommer att skicka def allra mest positiva tankarna!!! Stor kram!

2009-05-01 @ 22:21:48
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0