Tycker om mjuka paket


Fredag efter träning så gjorde jag och Ted sallad tillsammans! Han var så stolt över att han fick använda en riktig kniv, under mammas uppsikt. Gott blev det!

Lördag, kalas och Ted kelar Gustav, som för övrigt väger hela 13 kilo, det är stor misse det vill jag lova!!! En fin Maine Coon hane i sina slöaste år!



Idag nanade vi gott, och var pigga alla tre klockan 8:00 vilket är ovanligt här hemma...
Frukostbullar och sen hade vi det lite Hakuna Matata..
Efter det körde jag och lille Ted till IKEA. (SÖNDAGSNÖJE nummer 1)
 Ted åkte kana om och om igen, vi turades om att välja vad vi ville göra och det gick så bra, vi hade det väldigt trevligt bara jag och lillfisen!



Det blev KÖTTBULLAR på IKEA, för det ville Ted ha..
- Mamma jag känner att min mage behöver mat.
Han åt hela 7 köttbullar och fyra potatisar, så duktig. Sen en glass efter det!
När vi pinats i kön länge så köpte Ted en mjukglass och jag en kaffe och kanelbulle. Sen fikade vi ute.

Ted fick lite nya saker till sitt rum:
En rulllåda till alla dessa DINOSAURIER
Två papperslådor till målarböcker och diverse målarstuff
Ett KORALL TÄLT

Jag köpte mig nya gardiner till vardagsrummet: Hedda
Doftljus och en ny tv kontrollvas (eftersom busTed råkade få den andra i golvet)

Sen köpte jag SERVETTERNA "Iris", tygservetter till vårt bröllop. Nu ska vi ju ha placering på just servetterna och då får det se ordentligt ut. Vill bara att alla ska veta det att dom torkar sig med dyra servetter...ha ha ha. Nej, kostade 19 kr för 4st. Så det var inte så blodigt, tänkt om man skulle köpt rikigt linneservetter...(huhu)

 By the way...JAG ÄLSKAR MINA PILOTBRILLOR PK..tsss

Kommer hem efter en trevlig biltur, torrt och soligt! Lite annat än förra söndagen.
Packar upp allt, monterar tält och lådor..sen stryker jag mina gardiner! Pular här hemma och grabbarna håller på i vårt sovrum.


Love my new curtains.
Teds tält....HA HA. Han har bäddat så mysigt.. 

Grabbarna jobbar, en vägg ska upp...


Sen har jag ju pillat med servetterna, vi vet inte riktigt hur vi ska ha det.
Lämnat Dennis at his place och lämnat GPS hos Emil, thanx för lånet. Och tack för hjälpen idag MR D.
Ted nanar gott, Pk kollar Mythbusters. Snart är det Blivande Herr och Fru Time.
En glad dag idag ju! För oss en väldigt glad dag.

VÅREN ÄR PÅ VÄG, känns ute att nu så!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0