Grattis min Snoddas 28 år idag!!



Morrn Pappa! Ted sjöng!!
- Ja må han leva ja må han leva!!
Vaknade 7:15...hoppsan Kullis. Du skulle varit på jobbet nu, men vi hann med en frukost. Han hade nog spelat hela natten med sitt nya spel han fick av mig och Ted: Dawn of War 2.

Glad blev han iallafall och putern var upptaget heeeeela kvällen.
Pratade med Hampus igår...ha ha ha ha SÄGER JAG BARA!

Nu är födelsegrisen på jobbet, jag har bakat, städat  (har dock källaren kvar) pratat med Lillan i en timme, vekit in tvätt, tömt diskmaskin...oj oj oj.

Vi för 5 år sedan..idag!


Jag ska städa vidare här....pillat och gjort om lite bilder. Kul! Lätt att man fastnar vid Photoshop. Ska bjuda på lite sen..
nu ska jag dammsuga fint i källaren till Pks kalas ikväll!

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

grattis till din blivande!! tänk vad fort tiden går =) fredrik var bara 19 när jag lärde känna honom, nu fyller han snart 25....!



kramar

2009-03-26 @ 12:03:52
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0