Lösenordsskydda

Jag funderar allvarligt på att lösenordsskydda min blogg. Vet att det är 100 tals som är inne och läser, inte en enda kan lämna ett HEJ!! Så jävla svårt, så fruktansvärt nyfikna på mitt liv, men kan inte visa att man läser om det???

Gör mig arg!

Möte med facket idag (Vårt ombud) tack gode gud att vi har honom. Nu kokar potatisen och jag samt lilleman inväntar min syster. Sen blir det jordgubbar senare som jag coh Ted handlade i byn efter att vi cyklat Gundrastorp i förmiddags! Skönt var det!!! Åter till verkligheten..

Kommentarer
Postat av: Susanna

Oj, vad tråkigt att du känner att du måste sätta lösenord på din blogg. Jag har läst den ett tag och tycker mycket om den. Börja läsa den eftersom att den handlade om bröllop och jag o min sambo ska gifta oss i september. Har kommenterat några gånger, då främst ställt frågor. Men eftersom att jag inte fått svar så har det inte blivit att jag kommenterat mer. Borde kanske börja med det om det är något du uppskattar. Andra bloggare kan ibland sucka och stöna över att det är så många som kommenterar och det blir jobbigt att svara...

2009-06-24 @ 17:27:22
Postat av: Veronica

Längesen jag slängde in en kommentar till dig men här kommer ett HEJ iaf :)

2009-06-24 @ 18:58:47
Postat av: ronniL

Hejsan tös!

Jag läser din blogg ganska ofta. Jag har kommenterat innan men är allmänt dålig på det. Jag ursäktar! P&k (vittsjö)Ellinor

2009-06-24 @ 19:21:37
URL: http://ronnil.blogg.se/
Postat av: Amandha

Får ju säga hej med =) Jag är ju super dålig på att kommenter men det är för att jag läser alla bloggar genom readern och då blir det liksom krångligare så man blir lite lat och bara läser.

Hoppas det gick bra på fackmötet iaf =)

2009-06-24 @ 19:21:53
URL: http://www.amdadesign.blogspot.com
Postat av: ida

tråkigt att du känner så att ingen säger hej. slänger in kommentarer då o då men som någon ovan skrivit läser man många bloggar o är väl lite lat med att kommentera! du skriver bra o är alltid kul att läsa din blogg. jag får inte allt för ofta kommentarer i min blogg heller fastän mans er att folk är inne o läser. dock inget jag har tänkt på direkt! men visst är det kul med att få ett HEJ!

kram

2009-06-24 @ 20:59:52
URL: http://lejdan.blogg.se/
Postat av: Anonym

tycker också det är jättetrist när man har flera hundra läsare och kanske 2 kommentarer...suck



HEJ på dig iaf! :D

2009-06-24 @ 21:12:53
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Isabell Wretmalm

får oxå ta och säga hej. har oxå kollat mycket på din blogg i samband med att du skulle gifta dig kram

2009-06-25 @ 09:41:14
Postat av: Marie W

Hej!! :)

Jasså, så du har också problem med jobbet eller?!

Ha en fin dag i solen!! :)

Kram!

2009-06-25 @ 09:52:59
URL: http://mariews.blogg.se/
Postat av: fine

jag har fått dra ner på kommentarerna lite för ett tag kändes det som att jag stalkade dig gummsan :P

2009-06-25 @ 12:55:35
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Jessica Rosén

Ger mig me till känna här me ett HEJ!!!

Gillar din blogg, super kul o läsa!

2009-06-25 @ 14:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0