Herr & Fru Andersson

Grattis grattis! Ni var så tjusiga så tjusiga!

Tack för att jag fick äran att vara er fotograf för dagen!
Det var ett sant nöje att i hettan fota er! Ni är så fina och jag önskar er all lycka!

Många bilder blev det...ca 1000 stycken. Inte illa för en amatör vid namn Fru K. Nöjd och fick blodat tand...detta vill jag göra en fjärde gång....Ha ha ha. Tredje gånge nu jag agerar fotograf!





ALLA bilder plåtade jag i färg, då det är det bästa. Färg är alltid kul att ha orginal. Svartvit är enkelt att konvertera till.
Tänk på ©! Detta är brudparets bilder och fotografens stolthet.
Brudparet får göra vad dom vill med sina bilder. Men inger kopierande från bloggen. FORBIDDEN.

That´s all for me this day! See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0