Nya underkläder

Ja! Igår eftermiddag var jag och Ted på äventyr, blev en fika på "vårt fikaställe" och så kollade vi på tyg. Var inom "hushandeln" och köpte vit färg med sand i till skorstenen. Vi kollade tapeter och slipmaskin. Kommer sätta tjocka tapeter som man kan tapetsera över sen, rimligt pris med tanke på hur mycket spackel kostar samt hut mycket jobb det är med att spackla och slipa...pust.
Sen körde vi hem och målade, så nu är hela skorstenen vit! Blev såååå fint, så nöjd.

Patrik kom hem och satte i en ny duschblandare till Stugan vår, sen kom min pappa och vi åt mat. Min cykle fick lyse och grabbarna eldade.

Jag och Patrik fick some time alone...såg en film jag velat se så läääänge.
Underworld "Rise of the Lycans", grymt bra. Satt som klistrad framför tvn. Sen somnade vi gott...

Larmet ringde idag, Patrik till jobbet och vi upp. Mös ner Ted i soffan och sen satte jag på kaffe till lilla Erica och mig. Blev lite frukost när tösen min kom. Sen körde vi in till stan, Maxi först. Färg och slingor till Erica, Ted shoppade två nya filmer, en som han tittar på nu: Spirit. Han såg sin andra film i Ericas bil, Spiderman!!!

Vi strosade på stan. Glitter först ut....Erica köpte klämmor, vi var på jakt efter något fint att ha i hennes på när hon ska vara Tärna. Men hittade inget...Vi shoppade till DORIS! Blev en tur på Guldfynd till lill tösen. Sen hittade Ted helt själv en present till lillan inne på Lindex! Halt själv visade han den och sade att ...
- Den ska Doris ha mamma!! Så den fick han köpa!

In på H&M, jag hittade en ny fin svart spetsbh och matchande undies. SÅ FINT, måste införskaffa lite nytt sådant, dels till vår lilla smekweekend!! Kan inte komma i tråkiga underkläder då. Jag är så dålig på att köpa underkläder, oftast blir det så att jag går och tittar på snygga toppar istället. Men idag hittade jag, fin spets!! Mmmm....han kommer smälta. Nu har jag inte solat på två veckor, dags att sola på fredag!! För då ska jag in och kolla på VIGSELRINGEN SOM ÄR KLAR DÅ! Samt hämta dekornålarna, för det glömde jag idag...ha ha.

Nöjd med mina inköp körde vi hem..släppte ut Sindy och sen hämtade vi Sanna. Som Ted saknat sin Sanna! Dom lekte att dom var på utflykt och vi mammor spelade Skip Boo och pratade skit.
Nu har vännen min kört för att jobba, vi ska mysa ner och se en film jag och Ted. Patrik kommer hem när som helst, då ska det målas!!  Den vita Sandfärgen ska på. sen senare iikväll ska den släta vita på, då på hela skorstenen!

Nu kommer snart min Kulis!! Han fick en avi på posten, undrar vad han beställt.
Idag skickas min brudväska!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0