Från oss alla till er alla



HEJSAN MOSTER OCH KAJTA!!!
Pyttet hälsade på Moster, Katja och G.Farmor Ingrid igår!!!
- hej här är jag!
Avslöjade även mitt namnförslag ;)

En rikigt God Jul!


Julaftonsförmiddag eftersom vi var uppe sent igår så snusade vi som attan idag! Härligt att vara utvilad och att få sova. Hade en supermysig Dan Före Dopparedagen igår!

   

Ted fick massa julklappar! En Indiandräkt med tillhörande Tomahawk som ni kan se...Skidor var med en av favoriterna. Många fina böcker, en cool tröja och massa annat kul! Även lite pengar att handla för!
Julmat, julgottebord och ljus tända. Familjen och värme. Dagen före julafton. Sent på natten blev det för mig och min make och jag somnade i hans famn. Hur underbart får en dag sluta? Mmmmmm..

JULAFTON IDAG OCH den underbaraste högtiden. Nästa år är vi en liten till i familjen ;)
Julklappsöppning för Ted har vi alltid på morgonen. Han får alla våra klappar då! Gissa om han blev chockad över att se alla klappar under granen! Kaffet rann ner medans vi öppnade alla!

 

 

WOW Ett lasersvärd!!!



PAKET PAKET PAKET!!! Söta lille Gossen <3

 
Kaffemagen V 29 Idag!!!!

Morgonmys, myskläder, lugn och ro, vår familj, katt som får julklapp och leker för fullt....
Härligt! Snart ska alla hoppas in i duschen och piffa till sig till en magisk julafton.
Kalle Anka hemma, sen hem till Patriks föräldrar för att fira jul!!

GOD JUL ALLESAMMANS Önskar: Familjen Kullberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0