Välkommen April

Ja, du är verkligen välkommen April månad! Känns så kul att det är så underbart väder med. Hela 14 plus idag!
Förra året vid denna tiden hade vi snö och det förklarar varför det inte var så mycket utslaget i maj.
Kommer det fortsätta i denna takten så kommer vi ha grönska den 2 maj! Vilket vi hoppas på.
HOPPAS INNERLIGT ATT det är våren som kommer nu och att det är vårsolen. Kändes underbart att vara ute idag på eftermiddagen med Barnen och Erica.

 
Fina Erica med lillen i magen, ja jag tror att det är en pojke! Enligt Hjärtljuden idag så luter det åt det hållet med. SPÄNNANDE!
Ted invigde sin nya vårjacka med! Fikade i vårsolen och pratade bröllop. Min fina TÄRNA!

Ted ville följa med dom och det fick han! Jag gick in till Farmor och Farfar och Pappa var med där. Även dom fikade ute! Lämnade tyg till Farmor så att hon kan sy löparna till borden! KUL!!
Sen var det iväg till solning och träning! 




Kullis visade att jag ska få spö nästa vecka på BOXEN. Ha ha ha visst!
Spinnade loss och jobbade lite på solbrännan. Väl hemma sulten som en varg.
Duschar och sen kommer Ted hem. Barnen leker, vi mammor pratar.
Det ringer...
Ljusnissen...ha ha. JA!!!! NU ÄR DET BOKAT! Vi kommer få ha fina lampor som lyser på dansgolvet!!!
Ska ringa honom på måndagen, och på fredagen ska vi på förmiddagen vara där så att han kan visa färger, vi ska välja och sen sätter han upp allt. Till ett mycket överkomligt pris för att göra det lite mysigt! Kommer göra så mycket känns det som. SÅ NU HAR JAG ORDNAT DET MED!

Jag kommer få dansa brudvalsen till rosa nyanser! En flickas dröm ju!!! 

Musiken har vi egen anläggning och vi kommer spela låtar utvalda av oss såklart! Då ska vi dansa loss!
Fick även ett brev idag, min Mormor och Morfar kommer komma till vigsel men inte fest.
Så 60 pers...Men minus en till. Dolle kan tyvärr inte komma till festen, synd. Men kommer och tittar i kyrkan.
Så nu är vi 59 stycken med BRUDPARET.

Brudgummen är i skrivande stund nere och väntar på Tysklandsbussen, samt resenärerna och vår dricka. Idag ska vi få hem den! undrar vad detta kalaset kommer gå på? Vi får väll se! Men nu ska han hämta all dryck, förutom det alkoholfria som vi kommer köpa på Systemet.

VÄLKOMMEN APRIL MÅNAD! Nu vill vi att våren stannar så att grönskan kan komma!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Det är verkligen kul att följa vägen mot ditt bröllop. Dagarna går rasande fort, ska bli spännande att se foto sen =)

2009-04-02 @ 07:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0