Alla dessa papper


KOPIERING PÅGÅR!!
En sida ska kopieras om idag då texten hade hoppat fel, men det rättade jag till idag och skrev ut ett ex.


Här kommer ett litet kollage från igår och förrgår då jag kopierat och börjat vika festhäftena.



Placeringskorten kom även dom med på bild....ska klippas bara. (INTE så bara)
MÅNGA PAPPER ATT VIKA...


iZOR TYCKTE ATT nu är det bra Matte! Han protesterade och kom och lade sig mitt på allt. Jag kunde inte annat än att smälta. Fina katten....dröjde inte länge. Sen kom LuNa skuttandes med...




Snart kommer Erica och hämtar oss. Vi ska ut till henne och fika lite. Sen jobbar jag mitt sista pass på 2 VECKOR IKVÄLL!!!!

Ringt sömmerkskan och jag ska hämta klänningen på måndag fm. Tsss.


Kommentarer
Postat av: fine

Casey hälsar tillbaka till Izor och Luna. Han är lite lik Izor på bilderna :D



Pojkvännen tyckte att ingångsmusiken var jättefin! och han är långt ifrån brudgumsmateruial (än så länge hihi)

Tänk vilken underbar upplevelse. Drömbröllop <3

2009-04-23 @ 14:46:58
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0