Tankarna snurrat hela natten

Inatt har jag inte sovit mycket, var riktigt skönt att gå upp. Bara funderat på detta med resan. Hoppas på att man kan åka en vecka till den Karibiska ö världen. Man undrar ju för i Apollos katalog står det 2  v fr...PRIS....2 v fr PRIS...Osv..
Kan ju förstå detta för föygtiden är 15 timmar så visst...Vet ännu inte vart vi ska åka ifrån. Vet inte mycket nu. Låg och läste igår i min Bröllopsresa Special från "Allt om Bröllop".



Måste vi beställa via APOLLO, hittat ett drömhotell med det finns bara med i Fritidsresor. Samt Maldiverna finns inte med i APOLLOS resor....

Nu ska jag väcka min lilleman....Visst är bilden härlig!!??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0