What happens in Vegas

Igårkväll blev det en annan film "What happens in Vegas". En film med Cameron Diaz och Ashton Kutcher. En film om bröllop, fylla och konspirationer.

Riktigt bra var den!



Dom är så söta ihop, hade varit ett fint par i verkligheten med!

Idag så promenixade jag till jobbet, men Pappa körde mig en bit. Han trodde jag var sen, men det var jag ju inte. För tidig bara som vanligt. Imorgon blir det cykeltur för nu har jag cyklen hemma igen.

Sjukgymnasten och hon gav goda råd och tittade på min rygg, ordinerat:
Träna, gå gå gå gå, övningar och lyfta rätt. Låter som en bra medicin! Redan bokat in en spiningpass, men snart är det sommarstäng till V34. Bokade in en solning med, man blir ju blek så fort nu sedan solen försvann mystiskt.

Hämtade Ted hos Nana, hem och vi mös....somnade nog vid 7 tiden båda två på soffan. Jag ska krypa ner på soffan igen, kommer nog att somna för jag är så trött, känns som om jag blivit sparkad i baken av en gasell. Sen har jag lite ont efter denna dagen....Nya tag imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0